fredag 17. april 2015

Filmanmeldelse

Nå er påskeferien slutt, men det er snart helg. Selv har jeg vært på hytten under hele påskeferien, og under den tid har jeg sitt veldig mange filmer må jeg si. Jeg har sett alle Harry Potter filmene på nytt, ringenes herre og mange fler. Man kan si at jeg er veldig glad i å se filmer, men og serier.

I dagens innlegg skal jeg skrive en filmanmeldelse.
Filmen jeg har valgt å skrive om er divergent, jeg liker den filmen veldig godt og den er alltid like spennende hver gang jeg ser den.

Filmen handler om en jente som bor i "det nye Chicago" som heter Beatrice, i byen er alle mennesker delt in i 5 grupper basert på hvilken personlighet dem har. Gruppene er uselviske, fredelige, ærlige, modige eller intelligente. Det er dagen Beatrice skal velge gruppe og hun skal ta en test som sier hva hun hører til. Men testen henne viser at hun er Divergent, det menes at hun ikke hører til noen av disse fem gruppene, så hun må ta et valg selv. I filmen får man se hennes valg hun tar. Den er veldig spennene og jeg rekommanderer den veldig.

kilde

Til denne filmen har det ikke for en stund siden kommet ut en etterfølgere, jeg har selv ikke sett den, men hvis jeg tenker på hvordan divergent filmen var så tror jeg den er veldig bra den med.

Jeg håper du og hadde en god påskeferie!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar